Oon jotenkin todella järkyttyny kuinka aika menee niin nopeasti!

Huomasin tässä vähän aika sitten, että oon seurustellu jo 3 vuotta ja se on miun ensimmäinen pisin suhde ikinä.

Outoa että joku on jaksanu minuu katella noin pitkään! mutta kai mä sitten oon ihan siedettävä tyyppi :D

 

Ja aatella on töissäki tullut jo vuosi täyteen! Ei oo oikeesti totta... miusta kokoajan vaan tuntuu et ihankun olisin alottanut vasta eilen. Toisaalta oikeastaan hyvä vaan, että aika menee nopeasti ettei jää junnaamaan paikalleen.

 

Oon tuntenu kovasti koti-ikävää täällä toisella paikkakunnalla asuessani, koska en tunne täältä ketään.

Täytyis varmaan aloittaa koulu, että tutustuisi helpommin uusiin ihmisiin.

En oo kuitenkaa hirveen innokas palaamaan koulunpenkille kuitenka!

 

Toivottavasti pidit postauksesta!

 

KIITOS!